phone.png
عناوین اخبار اس ام اس

سوالات متداول



·         آیا شارژی پیامک و اعتباری که در سرویس وجود دارد محدودیت زمانی داشته و در صورت استفاده نکردن سوخت می شود ؟

بله اعتبار ریالی یا عددی موجود در سرویس شما از زمان شارژ تا 2 سال اعتبار دارد.

 

·         آیا فعال سازیDelivery در سرویس ها هزینه دارد ؟

خیر گزارش تحویل(Delivery) رایگان بوده و برای اغلب اپراتورها فعال می باشد..

 

·         در صورتی که در ارسال منطقه ای امروز قصد ارسال به 10 هزار شماره از 30 هزار تای یک شهر را داشته باشیم و فردا مابقی، آیا فردا دوباره از ابتدا ارسال میشود یا شیوه ای برای ارسال مابقی بصورت غیره تکراری هست؟

بله این امکان وجود دارد ، ارسال ترتیبی دقیقا به همین منظور ایجاد شده است. نوع ارسال را روی ترتیبی قرار دهید.. در این مرحله تعداد ارسال را روی 10000 قرار داده و از ردیف 1 ارسال را انجام دهید. روز بعد همین روال را طی کنید فقط تعداد را روی 20000 )باقی مانده از 30 هزار تای باقی مانده ) قرار داده و ردیف را 10000 تنظیم کنید تا از ادامه ارسال روز گذشته ارسال شود.

 

·         در ارسال به کد پستی چطور میتوانم کد پستی منطقه مورد نظرم را پیداکنم؟

در بخش ارسال به کد پستی نقشه کد پستی تهران تا 3 رقم موجود است ، همچنین از طریق سایت هایی مانند کتاب اول میتوانید کد پستی را جستجو نمایید.

 

·         در صورتی که قصد ارسال پیامک از طریق سایت خودم را داشته باشم به چه صورت باید عمل کنم؟

این کار توسط وب سرویس قابل انجام است ، مستندات و نمونه کدهای به زبان های برنامه نویسی مختلف در بخش خدمات و محصولات موجود می باشد.

 

·         آیا دریافت پیامک نیز هزینه دارد ؟

خیر دریافت پیامک برای همه مشتریان رایگان است

 

·         آیا هزینه پیامک های ارسال نشده باز میگردد ؟ لطفا توضیح دهید.

پیامک های ارسال نشده را باید به دو گروه تقسیم کرد ، پیامک هایی که به دلیل مسدود کردن خط موبایل برای عدم گرفتن پیام تبلیغاتی از سوی اپراتور امکان پذیر نمی باشد و هزینه آن به پنل بازگردانده می شود . ولی در مواردی هم ممکن است پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکلات آنتن های مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد این هزینه از سمت مخابرات برگردانده نخواهد شد به تبع سامانه طوبی هم قادر به بازگشت چنین هزینه ای نخواهد بود.

 

·         آیا امکان عودت پنل وجود دارد ؟ شرایط به چه صورت است.

بلی ، طبق قرارداد هزینه شماره اختصاصی و پنل فقط ظرف مدت 7 روز از ایجاد کاربری قابل عودت می باشد

 

·         لیست سیاه مخابراتی چیست؟

مدتی پیش مخابرات یک پیامک برای مشترکین ارسال کرد به مضمون عدم دریافت پیامک تبلیغاتی ، مشترکینی که به این پیامک جواب مثبت دادند دیگر از خطوط 1000 ، 2000 و 3000 و دیگر اپراتور ها پیامک تبلیغاتی دریافت نخواهند کرد.
و پس از ارسال پیامک به چنین مشترکینی نوع گزارش تحویل "نرسیده به مخابرات" ارائه میگردد.
برای رفع این مورد مشترک باید با شماره کافیست از خطوط همراه اول عدد 2 را به شماره 8999 ارسال نموده و برای خطوط ایرانسل عدد 1 را به 5005 ارسال نماید.

 

·         آیا خط اختصاصی ارسال پیامک را میتوانم به دلخواه انتخاب کنم؟ میتوانم چند خط اختصاصی در کنار هم داشته باشم؟

بلی شما میتوانید علاوه بر شماره های موجود در سرویس خود، یک یا چند شماره دلخواه با پیش شماره مورد نظر خرید بفرمایید. از لحاظ فنی شماره های 1000 قابلیت انتخاب کامل دارند یعنی شما میتوانید 10 رقم بعد از شماره 1000 را به شکل 1000XXXXXXXXXX به صورت دلخواه انتخاب نمایید (مثلا شماره 10009121234567).

 

·         آیا امکان حقوقی کردن خطی که می خواهیم خدماتی شود وجود دارد و شرایط آن چیست؟

در صورتی که حقیقی هستید  و مایل به خدماتی کردن خط  می باشید  نیاز است خط خود را از طریق واحد خط حقوقی نمایید و  ارائه مدارک  زیر ضروری می باشد :

نام شرکت / شناسه ملی/کد اقتصادی/ آدرس و کدپستی/ تلفن شرکت/ نام مدیرعامل / کدملی مدیرعامل/ شماره همراه مدیرعامل (همراه اول)/ آپلود آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی.

 

·         شرایط خدماتی کردن خطوط تبلیغاتی جهت ارسال پیامک اطلاع رسانی برای مشترکین به لیست سیاه مخابراتی چه می باشد؟

حقوقی: تعهدنامه  در سربرگ با مهر و امضا، فرم  مربوطه در سربرگ

پس از دريافت اصل مدارک خط در پروسه خدماتي شدن قرار مي گيرد.

آیا می توان با خطوط خدماتی به تمام بانک شماره های موجود در سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی انجام داد؟

در نظر داشته باشيد خطوط خدماتي ، خطوطي هستند که می توانید فقط به مشترکين خودتان ارسال پیامک انجام دهید و نمی توانید از شماره هاي دیگر و بانک شماره های موجود در سامانه مانند منطقه ی هدفمند و  ... استفاده نماييد بنابراین متن پيامک صرفا جهت اطلاع رساني به مشترکین خودتان مي باشد.

·         درصورتي که حتي به يک شماره غير از شماره مشتریان خودتان ارسال انجام دهيد ، پیامک تبليغاتي محسوب می شود و شامل جريمه مي گردد اما ارسال پیامک اطلاع رسانی به لیست مشتریان خدماتی محسوب می شود.

 

·         آیا این امکان وجود دارد تا چندین خط اختصاصی در کنار هم داشته باشیم؟

بله شما این امکان را دارید تا به تعداد دلخواه خط اختصاصی خریداری نمایید.

 

·         آیا ارسال پیامک را در بازه های خاصی از روز می توان انجام داد ؟

خیر در پیام متن ارسال در هر بازه زمانی امکان پذیر می باشد فقط در ارسال پیام صوت محدویت ارسال از ساعت 22 الی 8  وجود دارد

·         آیا در بخش ارسال پیامک و ارسال منطقه و... شماره های تکراری به صورت خودکار حذف میگردد یا خیر ؟

بله ، به صورت پیشفرض سامانه کلیه شماره های تکراری را حذف نموده و قبل از ارسال به شما اعلام می دارد که چند شماره صحیح و چند شماره تکراری در لیست وجود داشته است . به عنوان مثال ، شماره های شما به شکل  9121111111،9122222222،9121111111 باشد.
سامانه به صورت خودکار فقط به شماره های 9121111111 ، 9122222222 برای یکبار ارسال انجام خواهد داد .
البته در بخش ارسال پیامک تنظیماتی وجود دارد که می توان به شماره های تکراری هم ارسال انجام داد.

 

·         آیا برای پیامک های ارسالی از نظر تعداد ارسال محدودیت وجود دارد؟

خیر در تعداد ارسال پیام هیچ محدودیتی وجود ندارد

 

 

·         ارسال پیامک به چه کشورهایی امکان پذیر است؟

در حال حاضر فقط ارسال به کشور ایران امکان پذیر می باشد.

 

·         آیا برای استفاده از این پنل به سخت افزار جانبی نیاز داریم؟

خیر – از هر کجا که به اینترنت متصل شوید با وارد شدن به آدرس اینترنتی سیستم یکپارچه پنل می توانید از امکانات آن استفاده کنید.

 

·         آیا با این پنل می توان به شماره های ایرانسل نیز پیام کوتاه فرستاد؟

بله – بوسیله این سامانه می توان به تمام شماره های همراه اول ( دائمی و اعتباری ) و تمام شماره های ایرانسل و

پیامک آزمایشی
test sms panelمتن+صوت
test sms panel + test sms panel
شماره تلفن همراه خود را برای آزمایش ارسال پیام متنی و صوتی وارد کنید




گتگوی آنلاین