phone.png

آشنایی با سرویس های پیام کوتاه ارزش افزوده vas -شارژ معکوس



به صورت کلی سرویس های پیام کوتاه به دو صورت ارائه می گردند :

روش اول (ارسال عادی):در این روش موسسه یا سازمان هزینه پیامک را پرداخت می نماید و به افراد مورد نظر خود که شماره تلفن های همراه آنها را دارد پیامک ارسال می نماید این روش سالیان زیادی است که انجام می شود که پیامک های تبلیغاتی یا اطلاع رسانی سازمانها به این صورت می باشد .
از معایت این روش می توان به احتمال عدم رضایت دریافت کننده پیام و هزینه بر بودن این روش برای موسسه یا سازمان نام برد.
روش دوم(شارژ معکوس یا vas): در این روش یک موسسه یا سازمان، خدماتی ارائه می نمایید که دریافت اطلاعات آن برای افراد ارزشمند است لذا هر فردی که به آن اطلاعات نیازمند باشد با ارسال درخواستی به شماره پیامک مورد نظر بنا به شرایط آن،  محتوای مورد نیاز خود را دریافت می نماید و هزینه پیامکهای دریافتی از شارژ اعتباری تلفن همراه خود فرد کسر می گردد.
در سرویس شارژ معکوس فرد هر گاه بخواهد می تواند با ارسال کلمه"off"و یا "خاموش" به همان شماره پیامکی که از آن پیامک دریافت می نماید شرایط لغو عضویت را دریافت نماید.
مهمترین مزیت سرویس های پیامکی vas انتخاب دریافت پیامک به اختیار خود فرد می باشد وهمچنین به دلیل عدم نیاز به پرداخت هزینه توسط سازمان ارائه کننده خدمات می توان سطح پاسخگویی به مخاطب را بسیار بالا برد.
برای مثال این روش می توان به ارائه خدمان آموزشی پرداخت که مثال رایج آن دریافت پیامکهای با محتوای احکام یا حدیث روز می باشد که مخاطبان به انتخاب خود روزانه یک حکم شرعی یا یک حدیث را دریافت می نمایند
برای مثال شما می توانید با ارسال عدد 111به شماره پیامک 20102010روزانه یک پیامک با موضع تربیت فرزند دریافت کنید.

نمونه دیگر چنین سرویس هایی را می توانید در سایت www.20102010.ir ویژه مرکز فرهنگی هاتف مشاهده نمایید.
شرکت سامانه فناوری طوبی باسابقه 7 ساله در ارائه خدمات پیامک در سطح کشور به ارائه هر دو روش می پردازد و به عنوان یکی از شرکت های همکار همراه اول می تواند تمامی سازمانها و شرکت را در ارائه روش اول و دوم خدمات پیام کوتاه یاری نماید.
خبرگزاری ها
سایتهای پر مخاطب اینترنتی
موسسات فرهنگی
صاحبان کتاب
هیات مذهبی
موسسات آموزشی
از جمله سازمانهایی هستند که می توانند به ارائه سرویس های پیام کوتاه vas بپردازند.

 






پیامک آزمایشی
test sms panelمتن+صوت
test sms panel + test sms panel
شماره تلفن همراه خود را برای آزمایش ارسال پیام متنی و صوتی وارد کنید




گتگوی آنلاین