بله؛ اعتبار ریالی یا عددی موجود در سرویس شما از زمان شارژ تا 2 سال اعتبار دارد.
خیر؛ گزارش تحویل (Delivery) رایگان بوده و برای اغلب اپراتورها فعال میباشد.
بله؛ این امکان وجود دارد. ارسال ترتیبی دقیقا به همین منظور ایجاد شده است. نوع ارسال را روی ترتیبی قرار دهید. تعداد ارسال را روی 10000 قرار داده و ارسال را از ردیف 1 انجام دهید. روز بعد، همین روال را طی کنید، فقط تعداد را روی 20000 (باقی مانده از 30 هزار) قرار داده و ارسال را از 10001 شروع کنید تا پیام فقط به مابقی شمارهها ارسال شود.
در بخش ارسال به کدپستی، نقشه کد پستی تهران تا 3 رقم موجود است. همچنین از طریق سایتهایی مانند کتاب اول میتوانید کد پستی را جستجو نمایید.
این کار توسط وب سرویس قابل انجام است. مستندات و نمونه کد در زبانهای برنامه نویسی مختلف، در بخش خدمات و محصولات سایت موجود است.
خیر؛ دریافت پیامک برای همه مشتریان رایگان است.
پیامکهای ارسال نشده دو نوع هستند. بعضی از مردم، دریافت پیامهای تبلیغاتی را در اپراتور تلفن همراه خود مسدود کردهاند. چون پیامک تبلیغاتی از سوی اپراتور به این افراد ارسال نمیشود، هزینه آن به پنل شما بازگردانده میشود. ولی در مواردی هم ممکن است پیامک به مخابرات برسد ولی گوشی گیرنده خاموش باشد یا به دلیل در دسترس نبودن گیرنده یا مشکلات آنتنهای مخابراتی، پیامک به گوشی تحویل نشود. در این موارد، مخابرات هزینه را به ما عودت نمیدهد و بالتبع سامانه فناوری طوبی هم نمیتواند هزینه این پیامکها را به شما بازگرداند.
بلی؛ طبق قرارداد، اگر در مدت 7 روز پس از ایجاد حساب کاربری از خدمات سامانه ناراضی باشید هزینه شماره اختصاصی و پنل به شما بازگردانده میشود.
در همه اپراتورهای تلفن همراه، مشترکان میتوانند دریافت پیامکهای تبلیغاتی از سرشمارههای 1000، 2000، 3000 و دیگر اپراتورها را مسدود کنند.
وقتی شما در سامانه به این دسته از مشترکان پیامک ارسال میکنید، در گزارش تحویل آن عبارت "نرسیده به مخابرات" درج میشود.
برای رفع این مشکل، مشترک باید از طریق برنامه کاربری اپراتور تلفن همراه خود (مثل همراه من، ایرانسل من، رایتل من و...) یا از طریق ارسال پیامک، مجددا دریافت پیامهای تبلیغاتی را فعال کند.
در خطوط همراه اول با ارسال عدد 2 به 8999، در ایرانسل با ارسال عدد 1 به 5005 و در رایتل با ارسال عدد 5 به شماره 800 دریافت پیامکهای تبلیغاتی فعال میشود.
بلی؛ شما میتوانید علاوه بر شمارههای موجود در سرویس خود، یک یا چند شماره دلخواه با پیش شماره مورد نظرتان را به سامانه اضافه کنید. از لحاظ فنی، شمارههای 1000 قابلیت انتخاب کامل دارند. یعنی میتوانید 10 رقم بعد از عدد 1000 را به شکل 1000XXXXXXXXXX به صورت دلخواه انتخاب نمایید. مثل شماره 10009121234567
اگر پنل را به عنوان شخص حقیقی ثبت کردهاید و میخواهید آن را خدماتی کنید، باید سرشمارهتان را از طریق واحد پشتیبانی به حقوقی تبدیل کنید. برای این کار، ارائه مدارک زیر ضروری است:
نام شرکت / شناسه ملی / کد اقتصادی / آدرس و کدپستی / تلفن شرکت / نام مدیرعامل / کدملی مدیرعامل / شماره همراه مدیرعامل (همراه اول) / آپلود آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی.
موسسات حقوقی، سازمانها و شرکتها میتوانند برای اطلاع رسانی خدمات خود به همه مشتریان، شماره خود را به خدماتی تبدیل کنند. به همین منظور باید پنل شما حقوقی باشد و با ارسال فرم تعهدنامه و لیست شمارههای مخاطبان، درخواست خدماتی سازی شمارهتان را ارسال کنید. برای اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
توجه داشته باشید خطوط خدماتی، شمارههایی هستند که میتوانید با آنها فقط به مشترکین خودتان پیامکهای خدماتی و اطلاع رسانی بفرستید. یعنی نمیتوانید از شمارههای خدماتی برای ارسال تبلیغاتی به بانک شمارههای موجود در سامانه (مثل ارسال منطقهای، هدفمند و...) استفاده کنید.
ضمنا اگر با شماره خدماتی حتی به یک نفر غیر از مشتریان خودتان ارسالی انجام دهید، پیامک شما تبلیغاتی محسوب شده و شامل جریمه میشوید.
همه سرشمارههای ارسال انبوه، بصورت پیشفرض «تبلیغاتی» هستند. یعنی وقتی با آنها پیامک ارسال میکنید، کسانی که دریافت پیامهای تبلیغاتی خود را مسدود نمودهاند، پیامک شما را دریافت نمیکنند.
در عوض شما میتوانید برای اطلاع رسانی به مشتریان و مخاطبانتان، شماره خود را به «خدماتی» تغییر وضعیت دهید. شمارههای خدماتی میتوانند به همه موبایلها پیامک ارسال کنند و استفاده از آنها صرفا برای اطلاع رسانی خدمات شما به مشتریانتان مجاز است.
بله؛ شما میتوانید به تعداد دلخواهتان خط اختصاصی خریداری کنید و همزمان از آنها در یک پنل کاربری استفاده کنید.
خیر؛ ارسال پیامک متنی محدودیتی ندارد و در هر بازه زمانی امکان پذیر است ولی ارسال پیام صوتی فقط از ساعت 8 تا 22 انجام میشود.
بله؛ سامانه به صورت پیشفرض شمارههای تکراری را حذف نموده و پیش از ارسال، به شما اعلام میکند که در لیست ارسالتان چند شماره صحیح و چند شماره تکراری وجود دارد. لذا در هر ارسال به هر شماره فقط یکبار پیامک ارسال میشود.
البته در بخش ارسال پیامک، شما میتوانید در صورت تمایل این ویژگی را غیرفعال کنید تا به شمارههای تکراری چندین بار پیامک ارسال شود.
خیر؛ در تعداد ارسال پیام هیچ محدودیتی وجود ندارد.
در حال حاضر فقط ارسال به شماره تلفن اپراتورهای ایرانی امکان پذیر میباشد.
خیر؛ از هر کجا که به اینترنت متصل شوید، با وارد شدن به آدرس اینترنتی سیستم یکپارچه پنل میتوانید از امکانات آن استفاده کنید.
بله؛ با این سامانه میتوانید به تمام شمارههای دائمی و اعتباری در همه اپراتورها پیامک ارسال کنید.
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سامانه فناوری طوبی میباشد
Copyright © 2005 - 2024 Tooba System Technology